lördag 6 juni 2009

Första startelvan ute

Expressen har nu lagt ut en startelva på nätet. De startelvor som kommer så här på matchdagen brukar vara korrekta, även om jag inte riktigt förstår hur det går till. Jag tror inte att det är någon som läcker en hel elva utan snarare att de lyckas få tag i små pusselbitar som de sedan lägger ihop och hoppas att de fick med alla bitarna. Hursomhelst så hade verkar jag få rätt i mitt tips att det är Chippen och Adam som utgör vänsterkanten och att Rasmus får starta. Däremot hade jag, liksom alla andra, missat att Daniel Andersson spelar istället för Anders Svensson. Förstår inte riktigt detta, Anders gör alltid bra ifrån sig och har en dimension i spelet som Daniel saknar. Kan det möjligtvis vara en skada som ligger bakom?

Är tyvärr rädd för att Viktor får se matchen från läktaren. Han är nog sjunde eller åttonde mittfältare i Lagerbäcks bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar