torsdag 26 april 2018

Zlatan var aldrig intresserad av att komma tillbaka

Så allt var tydligen bara ett sätt att skapa uppmärksamhet kring sina affärsprojekt. Att det skedde på bekostnad av f d lagkamrater, svenska landslaget och Janne Andersson, som var tvungna att ägna energi åt hans utspel, struntade han fullständigt i.

Skönt att jag främst kör med Mastercard och Apple i stället för Visa och Samsung. Och hans spelbolag tänker jag inte ta i med tång. Jag tror och hoppas att detta var början till slutet för någonting för Zlatan.

Nu har vi i alla fall ett besked och så kan alla förhålla sig till det. Bra så. Jag tänkte skriva att det kanske var sista gången jag skriver om Zlatan här i bloggen, men jag vet samtidigt att så kanske inte är fallet. Rätt vad det är gör han kanske något fantastiskt mål. Och en dag kommer han ju faktiskt att lägga av, och den dagen kommer man säkert vilja skriva några ord om Sveriges bästa spelare genom alla tider. För det är han ju, oavsett vad man tycker om honom som person (och just nu tycker jag, och många med mig, en hel del).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar