tisdag 20 mars 2018

Ännu en omstart

Plockade fram min gamla MacBook och upptäckte den blogg som sedan länge legat i träda. Kom på mig själv med att sakna den en del. Jag vet att jag egentligen bara skriver för mig själv och att bloggformatet inte längre är vad det en gång var när bloggen var vid liv. Men känner ändå att det kan vara kul att skriva lite igen. Om inte annat, för mig själv som sagt var.

Bloggens titel stämmer fortfarande mycket väl. Jag bor i Rotterdam sedan många år och får följa mitt kära Kalmar FF så gott jag kan via sociala medier, traditionella medier på nätet samt diverse fulstreamar då och då. Kalmar har jag för övrigt inte bott i sedan 1993, så mitt intresse kommer nog alltid vara på distans.

Precis som tidigare kommer jag att skriva egna tankar, reflektioner och åsikter om fotboll i allmänhet och Kalmar FF i synnerhet, men också lite om livet i Holland, om Sverige, Ryssland, medier, samhället och annat som intresserar mig. Med en allsvensk premiär som kommer allt närmare och ett år framför oss som både innehåller VM i Ryssland och ett svenskt riksdagsval hoppas jag kunna hitta en hel del uppslag framöver.

Nu kör vi. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar