torsdag 5 juli 2012

Stryk mot Cliftonville

Svenska Spel gav mer än 8 gånger pengarna för en nordirländsk seger. Uppenbarligen baserat på mycket begränsad kunskap. Enligt rapporterna var KFF underlägsna hela matchen.

Stryk mot ett amatörgäng från Nordirland är oerhört svagt. Nu tror jag visserligen att man kommer att fixa detta med marginal hemma nästa vecka, men KFF ska vara så oerhört mycket bättre än så. Man slog Feyenoord på De Kuip och krossade Gent över två matcher. Visserligen med Cesar Santin och några bröder Elm i startelvan, men trots det är KFF ett bra mycket bättre lag än detta. Jag skäms lite grann faktiskt.

Elfsborg vann mot ett annat dynggäng med 8-0. I'm just saying....

Just nu är mitt förtroende för KFF väldigt lågt, men som sagt tror och hoppas jag att de fixar det till slut. Men detta är jävligt onödigt. Jag trodde att europaspelet var en morot. Spelarna brukar säga det, men just nu tvivlar jag på allvar.

Faan!!!

Men, nu tänker jag glömma detta ett tag igen. Jag var nyss på semester i Spanien och nu är det dags igen. Jag kommer att vara i internetskugga och dessutom kommer jag inte att kunna följa KFF mot Snoka eller nordirländarna i returen (hoppas på SMS-support hemifrån). Nu blir det dags för lite....


och lite....


Nu sticker jag till Toscana med andra ord. Mina hoods, det blir femte året i rad som vi åker dit. Jag har för avsikt att fullständigt skita i KFF och allsvenskan ett tag framöver. Men hoppas att komma hem till ett EL-avancemang och en trepoängare i allsvenskan. Just nu känner jag mig dock inte helt optimistisk.

Ha en god sommar alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar