lördag 24 april 2010

Botten är nådd

Åtvid vann överraskande mot IFK idag. Nu är KFF, åtminstone tillfälligt, sist i allsvenskan. Här kommer lite sorglig läsning!!

Ser att Sobra är skadad och inte med i truppen imorgon. Tungt! Ser också att Jocke Lantz är med i truppen igen. Efter att ha sett matchen mot AIK vill jag se en ändring i backlinjen. Har inte sett finnen i allsvenskan, men om han inte håller så ser jag gärna Lindberg-Lantz centralt. Jag ser också gärna Tobbe C på en kant med Nouri framför sig. Nu handlar det om att skapa trygghet i de bakre regionerna. Om det kommer på bekostnad av det kreativa kantspelet så kanske det är något vi får leva med ett tag.

Imorgon tror jag att det vänder, som den dum-optimist som jag är. 2-1 till KFF efter två mål av Mendes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar