lördag 24 april 2010

Back in the USSR

Sedan igår är jag nu äntligen tillbaka i Moskva efter en vecka på drift. På grund av vulkanen på Island blev jag en vecka försenad från Amsterdam och fick ta mig hem med hjälp av hyrbil, färja, tåg, buss och slutligen flyg från Stockholm. Nu ska jag förhoppningsvis inte behöva flyga på två veckor, och då hoppas jag att problemen är över för den här gången.

Det är förresten bara att inse att säsongen redan är förstörd för KFF. Nu handlar det om att vända detta och undvika att bli indragna i bottenstriden. Baserat på vad jag såg senast så kommer det att bli en tuff utmaning. Även om man lyckas komma tillbaka i samma stil som förra året så är givetvis toppstrid uteslutet. Får hoppas att de lyckas prestera något i Europa League och kanske, kanske att de kan klättra tillräckligt högt i allsvenskan för att få vara med och leka i Europa nästa år också. Men just nu känns det väldigt långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar