lördag 22 augusti 2009

Kryss på Råsunda

Tillbaka i Moskva innebär att jag återigen får lita till webradions tjänster. Det lät som om KFF var det bättre laget och som att det borde blivit straff i första halvlek. Jag har givetvis ingen aning men jag är ändå lite besviken. AIK är inget bra fotbollslag. De leder visserligen serien men de är mycket begränsade, och även utan bröderna ska KFF kunna vinna en match som denna.

Programmet framöver ser överkomligt ut med Hammarby, TFF, ÖSK och Häcken härnäst. Tio poäng eller så här så kommer KFF vara med hela vägen in.

Vore tråkigt om Rasmus har spelat sin sista match för KFF (för den här gången). Jag skulle gärna se att han fick en sista match och fick avtackas rejält, gärna på hemmaplan. Har funderat lite kring hans status i KFF och kommit fram till att han inte är föreningens bäste spelare genom tiderna. Cesar och Benno Magnusson kommer fortfarande före, av dem jag har haft förmånen att se. Kanske även Viktor anno 2008. Däremot är jag övertygad om att han kommer att bli den störste med tiden, och jag hoppas att han kommer tillbaka till Kalmar Arena någon gång i framtiden och visar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar